Doina Spataru (voce,sax,mandolina)


"Nu stiu de cand am inceput sa cant, eu le spun tuturor ca fac asta de cand m-am nascut. De mica, mica eram atenta la tot ce se canta si inganam mereu tot ce auzeam. Jucariile mele erau pe post de microfon si nu va mai spun cat de suparati erau vecinii, presupun ca aveam o voce rasunatoare! Cand era vorba de Whitney Houston si Mariah Carey,imi dadeam tot interesul sa interpretez cat mai corect si cat se poate de tare. Muzica si dansul au fost mereu pasiunea mea, imi puneam fusta de lambada, ieseam pe strada si ''sustineam''concerte, toate acestea erau atat de naturale incat nici macar nu aveam emotii.Dupa ce am crescut mi-am dat seama ca am mult de munca pentru a-mi perfectiona vocea si de a ajunge la un anumit nivel.
De la 6 ani am inceput sa invat cobza si pana sa ajung la facultate am studiat si saxofon alto, pian, oboi, dar nu m-am regasit totalmente in acestea. Eu stiam foarte bine ce-mi doream: sa ies pe scena si sa cant si sa fiu apreciata pentru lucrul acesta!
In anul 2009 am absolvit Conservatorul la Sectia "Compozitie, Jazz si Muzica Usoarea", in Bucuresti, si tot acolo in 2010 i-am cunoscut pe baieti: Fernando si Calin si m-am alaturat proiectului Flash Band.Sper ca o sa va placa muzica noastra pentru ca noua ne place sa v-o cantam!
Pe curand! "

Niciun comentariu: